isuzudmax2012 Το νέο ISUZU D-MAX 2012

Πηγή προέλευσης άρθρου :
http://www.autotritipro.gr/data/news/preview_news/106724.asp#photo1

Διαθέσιμη πλέον και στην ελληνική αγορά είναι η νέα γενιά του πλήρως αναβαθμισμένου σε όλους τους τομείς, Isuzu D-Max, με το κόστος αγοράς της να ξεκινά από τα 17.450 ευρώ.

Με την προηγμένη γενιά του (5η κατά σειρά) να έχει καταγράψει ήδη περισσότερες από 2 εκ. πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, το νέο Isuzu D-Max πρέπει να συνεχίσει μια εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία και στην ελληνική αγορά.

Ωστόσο από την πρώτη κιόλας στιγμή καθίσταται σαφές πως το νέο ιαπωνικό ελαφρύ ημιφορτηγό δεν έχει βλέψεις την συνέχιση της καλής εμπορικής πορείας του προκατόχου του αλλά την πλήρη κυριαρχία στην αγορά των Pick-Up.

Εντελώς νέα πιο αεροδυναμική σχεδίαση

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου D-Max είναι η εντελώς νέα σχεδίαση τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού. Οι έντονες καμπύλες σε συνδυασμό με την νέα μάσκα, τον νέο προφυλακτήρα, το νέο κάλυμμα του κινητήρα, τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός- πίσω, την πιο έντονη κλίση της εμπρόσθιας κολώνας και τις αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος (τόσο στο μήκος όσο και στο πλάτος), καθιστούν τον νέο εκπρόσωπο της κατηγορίας των Pick-Up πιο επιβλητικό από τον προκάτοχο του αλλά και με καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας.

Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως χάρη στις προσπάθειες του σχεδιαστικού τμήματος της Isuzu, ακόμα και χωρίς κάλυμμα για τον χώρο φόρτωσης, κατά την κίνηση του οχήματος, ο αέρας που διατρέχει την οροφή του δεν στροβιλίζεται μετέπειτα εντός της καρότσας.

Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση των αεροδυναμικών θορύβων αλλά και της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.

Νέος πετρελαιοκινητήρας 2,5 λτ.

Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα του νέου D-Max εδράζεται ένα μηχανικό σύνολο 2,5 λτ. που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro5 χάρη και στο νέο φίλτρο μικροσωματιδίων DPD.

Η ισχύς του ανέρχεται στους 163 ίππους και η μέγιστη ροπή του στα 400 Nm.

Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, επίσημη αντιπρόσωπος των οχημάτων της Isuzu στην ελληνικής αγορά, το κόστος των διαφόρων εκδόσεων του νέου D-Max διαμορφώνεται ως εξής:

-Single Cab 4x2 Σασί με κόστος από 17.450 ευρώ

-Single Cab 4x2 με κόστος από 17.950 ευρώ

-Single Cab 4x2 A/C με κόστος από 19.450 ευρώ

-Single Cab 4x4 A/C με κόστος από 22.850 ευρώ

-Extended Cab 4x2 με κόστος από 22.950 ευρώ

-Extended Cab 4x4 με κόστος από 25.950 ευρώ

-Extended Cab 4x4 LS1 με κόστος από 27.950 ευρώ

-Extended Cab 4x4 LS1 Auto με κόστος από 29.950 ευρώ

-Double Cab 4x4 με κόστος από 26.950 ευρώ

-Double Cab 4x4 LS1 με κόστος από 29.900 ευρώ

-Double Cab 4x4 LS2 με κόστος από 30.900 ευρώ

-Double Cab 4x4 LS1 Auto με κόστος από 31.490 ευρώ

-Double Cab 4x4 LS2 Auto με κόστος από 32.490 ευρώ

Παράλληλα όμως έως το τέλος του 2012 θα συνεχίσει να διατίθεται και η προηγούμενη γενιά του σκληροτράχηλου ιαπωνικού Pick-Up και μάλιστα σε νέες μειωμένες τιμές.

Πιο συγκεκριμένα, το κόστος των διαθέσιμων εκδόσεων της προηγούμενης (5ης) γενιάς του Isuzu D-Max διαμορφώνεται πλέον ως εξής:

-Single Cab 4x2 2,5 A/C με κόστος από 17.190 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 17.690 ευρώ)

-Single Cab 4x4 2,5 A/C με κόστος από 20.890 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 21.390 ευρώ)

-Extended Cab 4x2 2,5 με κόστος από 18.950 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 19.950 ευρώ)

-Extended Cab 4x4 2,5 με κόστος από 22.190 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 23.990 ευρώ)

-Double Cab 4x4 2,5 LS με κόστος από 24.330 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 28.130 ευρώ)

-Double Cab 4x4 3,0 με κόστος από 24.990 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 28.790 ευρώ)

-Double Cab 4x4 3,0 Auto με κόστος από 26.579 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 30.370 ευρώ)

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 14 Αύγουστος 2012 20:15